29 Aralık 2012 Cumartesi

Anne Yemekleri Güzeldir.

        Merhaba herkese! 2013 yılına girmemize günler kalmışken ben buralardayım. Rabbim herkese yeni yılda sağlık ve mutluluk nasip etsin. Bu yazımın konusu bir mekan keşfi... Yine arkadaşlarımla gurmelik havalarına girerek, adı ''Katık Anne Mutfağı'' olan bir mekana attık kendimizi. Bizler öğrenci milleti olduğumuz için, anne yemeklerini çokça özlüyoruz. Bulvarda gözümüze çarpan bu mekan da, ismiyle olsun mahiyetiyle olsun, bizi içine çekmeyi başardı.


İçeriye girdiğimizde bizleri karşılayan 3 tane, güleryüzlü teyze vardı. Arkalarında ise amerikan tarzı bir mutfak. Aslında ben daha büyük bir yer hayal etmiştim dışarıdan. Ama küçük ve sıcak bir ortam vardı. Evimizi anımsatması hasebiyle artı puanı kaptı tabiki... 
Yemek istediğimiz ev yemeklerini seçtikten sonra üst salona geçtik. Bizden başka kimse yoktu. Rahatça fotoğraf çekebildim. :) 
İlk dikkatimi çeken şeyler, bu sevimli perde oldu. 


Genel olarak göze hitap eden bir mekan olduğu kanısındayız. Bakalım sizin gözünüze de hitap edebilecek mi? Birkaç fotoğrafla bunu ölçebiliriz sanırım.




Fakat, sanırım beklentimizi yüksek tuttuk diye oldu, yemekler pek de matah değildi. Ama vasat da diyemem. Yine de sıcak ve sakin bir ortamda yemek yemek istiyorum diyorsanız, tercih edebileceğiniz bir mekan olarak aklınızın bir köşesinde bulunabilir.
Yukarıda gördüğünüz o dergi köşesi bizim en dikkatimizi çeken ikinci bölümdü tabii. Her türden, eski ve yeni dergi bulup yemekleri beklerken sıkıntınızı giderip, oyalanabileceğiniz, ince fikir gerektiren bir detay olmuş. Mesela Feyza, o dergiler arasında Vogue Türkiye'nin ilk sayısını bulunca yemeği bile unuttu :)
Buradan tekrar o teyzoşların eline sağlık diyorum, bizleri doyurdular. Ve sizlere de beni dinlediğiniz için teşekkür ediyor, hoşçakalın diyorum.
Selametle...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder