14 Ekim 2012 Pazar

Geç Ve Güç Bir Doğum Günü

             Herkese merhaba! Kış mevsiminin yaklaşmasıyla birlikte benim bloğuma dönüşüm gerçekleşmiş bulunuyor. Okula tekrar dönüşümüzün üzerine ilk postumu yazmaya hazırım. Ve ilk kaydımın konusu başlıkta da belirttiğim üzere doğum günü... Benim canım arkadaşlarımdan (Benim çok arkadaşım yoktur.) olan Sümeyye ve Kübra'nın doğum günlerini kutladık dün akşam. Geç olsun da güç olmasın dedik fakat, hem geç hem güç oldu bizim için.
             Aslında dün hafta sonu olması hasebiyle, kendimce verdiğim karar tam anlamıyla evde pineklemekti. Fakat bizim kardeş evimiz bize yemeğe gelmek istediler. Çok sıkılmışlardı çünkü canlarım :) İlkten güzel bir yemek menüsü çıkardık. Derken aklımıza Sümeyye ve Kübra'nın geçmiş doğum günlerini, bu gün yapacağımız ufak çaplı bir partiyle kutlayabileceğimiz geldi. Hemen işe koyulduk. Zaten çok geç kalkmıştık ve vaktimiz dardı. Akşam ezanı itibariyle davetli olan arkadaşlarımızı arayıp saati erteledik. Feyza ve ben hemen hazırlanıp merkeze gittik. Ufak çaplı dediysek balonsuz konfetisiz bir parti de yapmayacaktık tabii. Parti için gerekli tüm malzemeleri alıp dönüyorduk fakat kızları oyalamak çok zordu. Hemen bize gelmek istiyorlardı. Her neyse eve geldiğimizde Derya ve Tuğba menüyü hazırlamış pişmeleri kalmıştı. Ve bir mesaj geldi: ''Üzgünüz biz geliyoruz artık.'' Herkes her şeyi bırakarak salona toplandı ve süslemeye başladık. Neyse ki süslemeyi bitirdikten sonra zil çaldı. Geldiler, kutladık ve tekrar mutfağa döndük :) Sabırsız davrandıkları için pişman olsalar da biz onları affettik :) Kendilerince daha doğal olduğunu düşünseler de tam süpriz yapamamak beni tatmin etmedi.
            Herkes adeta kurt gibi acıkmıştı. Karnımızı doyurduktan sonra eğlendik eğlendik ve eğlendik. Bu arada öyle sıradan bir pasta aldığımızı da sanmayın. Bizim için özel olan insanlara çok özel doğum günü pastaları yaptık, işteeeeee :)


Geç kutladığımız bu partiye katılan herkese çok teşekkür ederiz. Biraz elimize yüzümüze bulaştırsak da güzel vakit geçirdiğimize inanıyorum. Tekrar mutlu yıllar diliyorum kızlar. İyi ki arkadaşız, sizi, hepinizi seviyorum :)
Saygılar.

2 yorum:

  1. arkadaşlarının doğumgünüsü kutlu olsun canım...

    nice mutlu yıllara inşallah...

    banada beklerim...

    YanıtlaSil