10 Temmuz 2012 Salı

Küçük Yalova Seyahati

      Herkese merhaba! Yazın gelmesiyle birlikte uzak kaldığım bloğuma adapte olmaya çalışıyorum. Onu çok ihmal ettim fakat hatamı telafi etmesini bilirim :) Öyle ki blog blog blog yazmaya geldim a dostlar! Klavyeyi unuttum nerdeyse zira uzun zamandır tek bir sosyal paylaşım sitesini düzenli olarak kullanmaktaydım. Her neyse bunları geride bırakıp başlığıma dönüyorum. Tekrar merhaba herkese!
      Geçtiğimiz hafta, ailenin bayan üyeleriyle (annem, kız kardeşim ve ben) bir hafta sonu kaçamağı yaptık. Büyük dayımızın davetine icabet ederek Yalova'daki yazlığına misafir olduk. Fakat davetli listesi epey kalabalıktı. Ama çok güzel bir hafta sonu geçirdiğim kanaatindeyim. Çünkü ben kalabalık aileleri çok severim. Küçüklükten alışkınım zaten, biz hep kalabalıktık. Kendimi bildim bileli yalnızlık çekmemişimdir akrabalarım hasebiyle. Rabbim bundan sonra da yalnızlık çektirmez inşallah! Evet cuma günü Yalova'ya gitmek için yola çıktık öğleden sonra,  ikindi vakti gibi vardık. Birlikte gittiğimiz diğer davetlilerin ortak özelliği hepsinin birer ikişer bebeklerinin olmasıydı :) Aslında ben çocukları pek sevmezdim önceden ama ne oldu, nasıl oldu bilmiyorum şimdi aramız gayet iyi çocuklarla. Allah bu duyguyu kardeşim Esra'ya da nasip etsin, onun çocuklara pek tahammülü yoktur da :) Her neyse, iki gün boyunca sakin bir yerde kafa dinlemek, çiçek ve böceklerle haşır neşir olmak beni dinlendirdi. Umarım böyle fırsatlar sık sık çıkar karşıma bu yaz. Şimdi sizlerle çektiğim bir kaç fotoğrafı paylaşmalıyım :)



İşte burası küçük ve şirin Çevrekent semti. İnsanı dinlendiriyor sessizliği. Yeşil yeşil...



Semaverde kaynayan çayımız ve çeşit çeşit yiyeceklerimiz için de Bekir dayıya sonsuz şükranlarımı sunmadan geçemeyeceğim :)




Veee... Bunlarda minik yaramazlarımız! Evet yanlış görmediniz ikizlerimiz bile vardı :)


Artık huzur bulduğum bu yollardan sizlere veda ediyorum, yine huzurla. Bir sonraki postta görüşmek üzere...
Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder