1 Mart 2012 Perşembe

Ortak Sorunumuz 'Siyahnoktalar(!)'

                   Herkese merhaba! Bugün Bursa'da karlı bir güne uyandık. Daha önce de belirttiğim gibi ben karlı günlere bayılırım. İsteyen sevmesin ama bana karışmayın kar benim için bir mutluluk objesi :) Her neyse bugünkü konum çok daha farklı. Zira bugün eve geldiğimde markete uğramış ev arkadaşlarımın poşetleri yüz maskeleri ve burun bantlarıyla doluydu. Çünkü biz kızların en büyük sorunudur 'Siyah Noktalar'...
                  Gerçekten aynaya baktığımda 'çok çirkinim!' dememin en büyük sebebi siyah noktalar. Bunun için birçok kozmetik ürünü var piyasada fakat hepsi iyi sonuç vermiyor. Bu yüzden biz de büyük çaplı bir araştırmaya girmiştik bu konuda. Fakat kazanan ben oldum. Ve işe yarayan ürünler bulduğuma üç haftalık kullanımdan sonra kanaat getirdim. Hemeeen paylaşıyorum :)


                  Öncelikle Nivea Peeling Jel'i kulandım. Ertesi gün burun bandımı kullandım. Bunu haftada 2 kere denedim. 3 hafta sonunda gerçekten siyah noktalarım azaldı. :) Kendimi zafer kazanmış gibi hissediyorum. Meğer gerçekten siyah noktalarımdan nefret ediyormuşum. Haydi  şimdi herkes kurtulsun şunlardan kızlar... :)
Şimdilik hoşçakalın! Sevgilerle...

2 yorum:

  1. Kesinlikle evet bütün bayanlarin ortak sorunu siyah noktalar malesef.... canim izlemeye aliyorum seni bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Aldım ben de seni :) yorum için teşekkürler...

    YanıtlaSil