3 Mart 2012 Cumartesi

Merve'nin Doğum Günü :)

                Herkese selamlar... Bugün yağmurlu bir gün Bursa'da. Bu yüzden evde oturmuş takılıyoruz :) Ve hatta bu yüzden evimize güneşlik almamız gerekse de erteliyoruz. Yada herkesin başka başka işleri olsa da erteliyorlar. Aaa bu konu çok uzadı,neyse... Aslında yağmurlu olmasa da bugün dışarı çıkmazdık sanırım. Çünkü dün gece çok yorulduk. Başlıktan da anlaşılacağı üzere dün Merve arkadaşımızın doğum günüydü. Bazı sebeplerden dolayı onun doğum gününü bizim evimiz de kutladık. Çok da iyi oldu :) Öğlenden ev toplanıp temizlendikten sonra hazırlıklara başlandı. Annelerden öğrenilmiş bir dizi pasta börek yapımı kızları hayli yordu. Ama sonuç harikaydı :) Bu da bizi sevindirdi.
               Akşam olunca dersten dönen Merve herşeyin farkındaydı. Meğer süprizimizi anlamış :( Ama olsun bence haberli doğum günleri de güzeldir :) Sonra herkes masaya geçti. Derya da blog için (çok olmasa da) fotoğraflarımızı çekti. Hemen paylaşmalıyım.




 Gecenin favori yiyecekleri Feyza'nın  patates topları , Tuğba'nın kısırı, Sümeyye'nin tiramisusu ve Süveybe'nin patatesli böreğiydi. :)



       Herkesin ellerine sağlık :) Tabi ilginizi çekmiştir bu doğum gününde hediye yok. Zaten geceye damgasını vuran olay da kızların hediyeyi evde unutmuş olmalarıydı :) Merve üzülmemiş gibi yapsa da içi kan ağladı ben bilirim :):)
      Gerçekten biz çok eğleniyoruz. Bazen düşünüyorum da acaba nasıl böyle birbirimizi bulabildik. Bu kadar aynı insan nasıl bir arada? Ama pek net bir cevap alamıyorum. Olsun kızlar ben gerçekten hepinizi çok seviyorum. En kötü günümüz böyle olsun bence :)
Sevgilerle...

2 yorum:

  1. merhaba,
    herşey harika....
    herşey çok güzel...
    merve nin doğum günü kutlu olsun nice senelere diyorum...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler. Merve'ye dileklerini ileticem :)

    YanıtlaSil