4 Mart 2012 Pazar

Çok Şeker Bir Yer Var Bursa'da :)

                   Merhaba! Bugün Bursa güneşli bir sabaha uyandı. Gözlerimi açar açmaz gezme planları doluştu aklıma :) Tabi öyle 'Haydi dışarı çıkalım!' deyince asla çıkılmaz bizim evde. Çok saçma da olsa bu harika havada dışarı çıkmak isteyen tek Elif ile bendim(!) Kahvaltı yaptık ve hazırlanıp çıktık. Mağazalara girdik çıktık derken acıktık. Sonra yemek yedik ve Bursa'daki o çok şeker dükkana gittik. Adı Unufak :) 
                  Burası bir pastahane aslında ama kafe gibi de aynı zamanda. Kişisel yorumumuza göre orta yaşlı bayanların 'beş çayı' mekanı :) Menüde en dikkat çeken ürünler ev yapımı salatalar sanırım. Çünkü en revaçta olan yiyecek. Öyle ki herkesin masasında bir salata tabağı. Bizimse en sevdiklerimiz kurabiyelerdi. Elif gülen yüz şekli verilmiş frambuazlı kurabiye aldı ben de browni :) Çok lezzetlilerdi.( Salataları da denemiştim,onlar da harika ama onu bir Rakkasla yemeyi isterim mesela :) ) Neyse, orada bayağı hayaller kurduk tabi. Bir gün kızlarla buraya beş çayına gelme kararı verdikten sonra da kalktık.




İşte Elif'in yediği tatlı kurabiye :) Aslında Elif, onun hiç büyümek istemediğini savunuyor. Ama bu ne kadar mantıklı bilemiyorum tabii :)


İşte benim seçimim :) Tadı çok güzeldi. En derinlerde, bir anda ortaya çıkan vişne aromasıyla beni çok mutlu ettiiiiiiiiiiii :)


Veeeeee bunlar da bir daha ki gidişimizde deneyeceklerimiz :)




Biz bugün (de) çok eğlendik. Fakat tatlı bir yorgunluk yok desek yalan olur. Şimdi Bursa'da yaşayan herkese buraya gitmelerini tavsiye edip hoşça kalın diyorum. Sevgiler...



             

6 yorum:

  1. merhaba,
    bursa da oturmuyorum ama bursa yı çok seviyorum...
    bursa da bi tanıdığım yok aslında var o kişi sizsiniz :)))
    bursaya daha önce gezmek için gelmiştim gerçekten harika bir yer teleferikle uludağa çıkmıştık... ama bir daha ki gelişimde mutlaka o dediğiniz pastaneye uğrayacağım...
    sevgiler kocaman.........

    YanıtlaSil
  2. Merhaba... Bir dahaki gelişinizde tek tanıdığınızla tanışmak isterseniz bana ulaşın :)Unufakta birlikte çay içebiliriz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ben de Bursa'yı sevenlerdenim <3 post güzel olmuş ama çokiştah açıcı :/

    YanıtlaSil
  4. Bugün bizim de iştahımız çoooook açıktı :)

    YanıtlaSil
  5. aaa onlar elma şekeri mi baylırım canım çekti (:
    http://beyazduslerim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Çok leziz görünüyorlar :)http://welcomemylfe.blogspot.com/ banada beklerim takipteyim:)

    YanıtlaSil