25 Ocak 2012 Çarşamba

Çiğ Köfteli Hoş Geldin Partisi :)

         Bugün 25 Ocak 2012 Çarşamba... Yorgun geçen bir günün ardından, elinde poşetlerle eve gelen babamın gür sesiyle başladı çiğ köfteli hoş geldin partimiz :) Hemen hazırlıklara başladık. Ustabaşı babamdı yardımcı ben. O istedi, malzemeleri ben kattım falan... İş karmaya gelince kolları sıvadım :) Yaklaşık yarım saat kadar yoğurmaya dayanabilen avuçlarım iyi iş çıkarmışa benziyordu.


         Hemen bir tane hazırlayıp usta başına götürdüm :) Ve başarmıştım. Herkes ama herkes toplandı. Sıradan mı? Hayır. Sonuçta çiğ köfte yoğurmuştum.

                                           Veeeee..

                                          Afiyetle...   
                
                                                       Yediiiik :):):):)


      Sonrasında iç geçirdim: 'Keşke bir çiğ köfteci dükkanı açabilsem...' diye. :) Ama kız kardeşime verilmiş, bir ortak restoran sözüm var önce onu tutmalıyım. Düşünmeyin fazla, hayal kurmak bedava :) Hoşçakalın.

2 yorum:

  1. Yok arkadaş diyeti bugün bırakmazsam bir daha hiç bırakmam herhalde.Üstüste yemek resimleri :( Çiğköfteyi de çok severim hani :)

    YanıtlaSil
  2. Diyete ne hacet ? Hem de yemek kültürümüz bu kadar zenginken :)

    YanıtlaSil