18 Ocak 2012 Çarşamba

Ey Musikişinaslar! Yıkılın!

      Bugün 18 Ocak Çarşamba. Evde büyük bir kasvet mevcut. Çünkü yarın zor bir sınavımız var. Öyle zor ki sadece 2 kredi fakat bizleri 4 kredilik derslerden daha çok kasıyor. Adı: Türk Din Musikisi.
      Bizim fakültede birçok 1.sınıf öğrencisinin korkulu rüyası olan bu dersi alanların sayısı sanırım okulun yarısını bulur. Çünkü genelde öğrenciler bu dersi ilk alışında kalırlar. Mesela geçme notu 60 olur ama sen 58 ile kalırsın!!! Hayat işte... Gerçekten ilgi duymadığımız halde bu dersin seçmeli değil de zorunlu olmasını anlayamıyorum. Ve bunu saçmalıktan başka bir şeyle adlandıramıyorum.
      Mesela şu koca tabloyu istemeye istemeye ezberlemek zorunda olmak korkunç;
                                 
 
     Yada böyle bir şeyi ;
                               
    Aslında bu dersin artık zorunlu olup olmamasını konuşmaya gerek yok. Ama bu yükümlülük altında ezilen öğrenciye bir de hoca vurursa bu dersten hoşlanmama durumu nefrete doğru yol almakta hiç de vakit kaybetmiyor. Bir Allah'ın kulu da demiyor ki : '' Bu öğrenciler zaten zorunlu olduğu için ilgi duymayanlar zorlanıyordur. Şunlara bir güzellik yapayım da kolay sorayım.'' Nerede illet bir soru varsa bulup sınav kağıdına yapıştırıyorlar.
    Bu dersten yana yaralı olan tüm arkadaşlarıma yarın başarılar ve sabırlar diliyorum. Bunu dilerken bile de çok sinirleniyorum! Böyle biline...
 




2 yorum:

  1. Allah yardımcın olsun onikiden sonra :) sen de benim gibi yeni bloggersn anlaşılan bana da beklerim :))

    YanıtlaSil
  2. Allah yardımcımdı sınavda emin ol ki. Olası bir cinnet eyleminden kurtardı beni. :)

    YanıtlaSil