31 Aralık 2011 Cumartesi

Yine Cumartesi

    Evet geldik yine bir cumartesi gününe. Hava durumundan haber vermek gerekirse,bulutlu. Bursa'nın alıştığım sonbaharında,alıştığım kasvetli bir havayı içime çekiyorum. Yağmur yağdı yağacak. Aslında hava kasvetliden de kasvetli de ben çaktırmıyorum. Öyle ki sevgili ev arkadaşlarımı doyurmanın mutluluk ve dinginliğini tam anlamıyla yaşayamıyorum. Ama beni tanıyanlar bilir,ben severim böyle havaları. Tam evde oturma ve pencereden dışarıyı izlerken kahve yudumlama havasıdır. Fakat bugün bunları yapmama engel bir program hazırlığımız olduğundan huzursuzum. Yaklaşık 2 saat sonra defi kaptığım gibi Neyzen Derya Kablan'a eşliğe gitmek zorundayım. Üstelik bu işte aşırı acemiyim. Fakat aynı şekilde aşırı ısrarcı bir arkadaşa sahipseniz acemiliğinizi görmemezlikten gelmeyi öğrenmelisiniz.
   Aynı zamanda bugünün sonrası yeni bir yılı beraberinde getiriyor. Yani bugün 31 Aralık 2011. Koca bir seneyi bitirmişken o senenin son gününü de bitirme yolunda ilerliyoruz. Bu yılın sonu demek benim için çok sevdiğim bir yiyeceğin son lokması gibi. Biraz buruk olabilir,ama yine de mutluyum. Ben 2011 yılını çok sevmiştim aslında. Bu yıl bana birçok güzellik kattı,birçok şey öğretti ve biraz canımı yaktı. Bu yüzden 2011 benim için gerçekten farklı bir yıl. Onun  için 'geride kalmak' deyimini kullanmak tarzım değil :)
   2011 benim için özel olabilir ama 2012'nin harikulade olmayacağını kim söyleyebilir? O halde gelsin 2012 bize neşe, sağlık, huzur getirsin. Rabbimden dileğim budur. Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder