9 Aralık 2011 Cuma

Minik ve Yeni Yetenek Vedat KAZAZ

     Yaklaşık iki yıldır bir 'Yetenek Sizsiniz Türkiye' furyası aldı başını gidiyor. Küçük-büyük, genç-yaşlı, kadın-erkek demeden herkesin inanılmaz rağbet gösterdiği bu program izleyiciler tarafından da çok seviliyor. Bu yarışmada olağan dışı yeteneklerle birlikte komik diyebileceğim şöhret olma hayalleriyle bizlere birşeyler sunan ve kendilerini yetenek sanan insanlar da görüyoruz.
     Fakat benim en çok dikkatimi çeken minik yetenekler oluyor. Çok sevimli ve doğal olduklarını düşündüğümdendir belki onları izlemekten büyük keyif alıyorum. Şimdi bunlardan yalnızca bir tanesi olan ve günde en az beş kere izlediğim, gerçekten yetenek olarak  addettiğim birinden bahsetmek istiyorum. Adı Vedat KAZAZ nam-ı diğer 'Depresyon Stayla'  :) Bu küçük yeteneği ilk olarak bir arkadaşımın facebook paylaşımları arasında izledim. Daha sonra ise evcek müptelası olduk diyebilirim. Yarışmaya İstanbul'dan katılan Vedat henüz 15 yaşında. Fakat yüzlerce bestesi olduğunu ve hatta birçok üniversitede sahne aldığını söylüyor. Aslında bu kulağa pek inandırıcı gelmese de ben inanmayı seçiyorum sanırım :) Bunun yanı sıra büyük bir hayran kitlesine de sahip olan Vedat KAZAZ bazı video paylaşım sitelerine de birçok bestesini eklemeye başladı.
     Bu popülerliğin sonunu çok merak etmekle birlikte başarılarının devamını diliyor ve doğallığını hiç kaybetmemesi için dua ediyorum. :)



     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder