8 Aralık 2011 Perşembe

Herkese Merhaba!

Yeni bloğum (aynı zamanda ilk) öncelikle bana,sonra arkadaşlarıma,sonra da tüm internet kullanıcılarına hayırlı olsun :) Blog hakkında pek bir bilgim yok fakat yavaş yavaş öğreniyorum.Burada yazılarımı sizlerle paylaşmak yorumlarınızı almak, biraz da eğlenmek istiyorum :) İlk blog yazısı gerçekten insanı terletir cinstenmiş :) Bu gece biraz heyecanlıyım aslında sabah kalktığımda burada bir hareketlilik olacak mı diye merak etmekten kendimi alıkoyamayıp kahvaltı yapmadan bilgisayarın başına geçmek gibi hedeflerim var mesela. Aslında bloglar bir takım dert ortakları olabilir bence yani iyi, güzel şeyler. Fakat derdinizi tüm dünyaya duyurmak, kaleminizin ortaya çıkardığı karalamalarınızı herkesin görebilcek olması fikri pek korkutucu görünse de o kadar da değil :) Yaklaşık 2 aydır bunu düşünüyordum,yani bir blog sahibi olmayı. Ve iki ay sonunda ancak karara varabildim. Umarım pişman olmam.Zira pişmanlık kötü şey...
Evet! Sanırım göz kapaklarım parmaklarımın durması gerektiği fikrini tüm sinyalleri kullanarak bana gönderiyor. O halde herkese iyi geceler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder